Wednesday, November 26, 2008

Hari-hari terakhir menunggu gaji....

salam semua ...

huhuhu,peritnye menanti saat masuknya waktu gaji ke dalam akaun cimbku yang dh lama sepi tak berteman 2. betullah kata orang, menunggu memang satu penyeksaan. dh dekat nk gaji,lg sakit kene tunggu. last 2 weeks,aku takle kisah sgt ttg salary,tp lagi sehari 2 nak dpt,rase mcm dh tak leh thn2 lg kesusahannya. rasa mcm sehari 2 , mcm kene tgu 1-2 bulan lagi. ahhh,tidak!
sabo,sabo,kata hatiku. hati aku ngah menenangkan otakku yg dok runsing dek gaji yang slalunya hampir subuh baru muncul. esok aku nk g kl ngan aishah, if dh masuk salary, sedaplah skit aku nk ke kl,nk g kawin kawan opisku kat bangi,kang tak dtg plak, kenduri kawin aku lak die tak mau dtg. hehehe.

untuk kawanku en.kamal azmi yang dh selamat menjalani kehidupan baru, tahniah aku ucapkan! semoga perkahwinannya kekal hingga ke syurga,insyaallah.

bila plak aku ni yg nk kawin ek? hehehehe